Időpontfoglalási szabályzat

Kedves leendő és meglévő Vendégeim!

Kérlek benneteket, hogy az alábbi időpontfoglalási szabályzatot olvassátok el figyelmesen.

Amennyiben ennek ellenére is „vétetek” a szabályok ellen, azzal nem tudok mit kezdeni: „a szabály nem ismerete nem jogosít fel…”.

  1. Időpontot foglalni online, vagy telefonon tudtok.
  2. Minden hétköznap 12-13 óra között ebédszünet van. Kérlek bennetek, hogy ennek tudatában foglaljatok időpontot. 
    Ami még FONTOS: például, ha a 12 órát jelölöd be, akkor a szolgáltatás kiválasztásánál le lesz tiltva minden sor a fenti ebédszüneti órasáv miatt. Ezáltal a hosszabb fodrász munkálatokra ne 12 óra előtt 1 órával jelentkezz, hanem mondjuk reggelre, vagy 13 óra utánra.

    Időpontfoglalás a következő módon:

    – Nem minden esetben tölt be egyből a naptár, ezért kérlek várj, amíg eltűnnek a dőlt szürke vonalak
    – a Naptárban válaszd ki, hogy melyik napon hány órakor szeretnél jönni.
    – Ezután a következő oldalon ki kell választani a Szolgáltatások egyikét.
    – Az ezt követő oldalon be tudsz jelentkezni, vagy egy új felhasználót tudsz létrehozni.
    – Azután láthatsz egy összesítőt, majd a Véglegesítés  gombra kattintva tudod véglegesíteni a foglalást.
    – Ezt követően a Befejezett gombra kell már csak kattintanod.

  3. Ha már egy adott időpont szürke, akkor arra az időpontra már nem tudsz foglalni!

  4. Ha szeretnél időpont törölni vagy módosítani: Ha lemondanád vagy módosítanád egy előre lefoglalt időpontodat, kérlek legalább 24 órával a kezelés megkezdése telefonon jelezd felém, hogy lemondanád vagy módosítanád az időpontodat. Az időponfoglalóban nem lehet időpontot módosítani vagy lemondani. 24 órán belüli lemondás esetén fenntartom a jogot, hogy a szolgáltatás teljes árának 50%-át lemondási díjként felszámoljam.
  5. Ha esetleg nem jelennél meg a lefoglalt időpontban:

    Ha az általad lefoglalt időpontban nem jelensz meg és ezt nem jelzed felém, akkor sajnos nem áll módomban a továbbiakban időpontot kiajánlani neked, csak abban az esetben, ha a legutóbb elmulasztott szolgáltatás értékének 100%-át megtéríted felém.

Sajnos ez azért szükséges, mert vannak olyan „kedves” emberek, akik lefoglalnak sok időpontot, s szó nélkül nem jelennek meg, ezáltal a tényleges vendégeim elől veszik el a helyet. Éppen ezért vezetem be ezt a rendszert, hogy biztosan eljöjjön az időpontfoglaló vendég.

Black and white fodrászat

A honlap további használatához a sütikhez hozzá kell járulni! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Hozzájárulok" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás